NOVINKY

arr3Dovolenka 25.7 - 9.8.2019Od 25.7.2019 do 9.8.2019 DOVOLENKA Nutný Kontakt len prostredníctvom emailu! Objednávky budú... arr3Autocomm HQ, Delphi 2016.00 nakladné TRUCK  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI a pod.  pre nákladné vozidlá TRUCK na... arr3Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 - zamikací mechanizmus, ktroý  pri poruche nadovoli naštartovať... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2016.00 HX  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2016.00 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Diagnostika Launch iDiag Pro3Momentálne bezkonkurenčná autodiagnostika od firmy Launch x431 vrátane tabletu Galaxy... arr3VAS5054A verzia 19.1.1 CZ + CRAFTER 9/2013Fabrická diagnostika VAS5054 s posledne postupným programom VAS PC 19.01.01 v českom jazyku s... arr3VAG-ON 15.70ENDiagnostika VAG-ON 15.70EN Funkčné dlhé kódovanie LCode+AutoScan (Dokáže kódovať Octavia 3 a... arr3Zľava na flashovacie nástroje!!Akcia na flashovacie zariadenia! MPPS v12 zľava-50% MPPS v16 zľava-31% AES Universal Flasher v2... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3MPPS v16 MasterFlashovací nástroj pre chiptuning MPPS V16 Master EDC16 / 17 Viac   05.02.2015  ... arr3OP-DIAG 2012Nová verzia diagnostiky OP-DIAG ver. 2012 Viac   11.08.2014  ... arr3FORD ELM327Jednoduchá cenovo dostupná a hlavne účinná diagnostika pre vozidlá zn. FORD a čiastočne... arr3AES Universal Flasher v2 2014Momentálne najlepšie flashovacie zariadenia vo svojej kategórií! Flashovacie zariadenie MASTER... arr3Autolak meterJednoduchý ale účinný spôsob meranie hrúbky vrstvy laku karosérie vozidiel napr. kapoty, dvere,... arr3Renault Can Clip CZ 2014 NEWNová verzia 2014. Renault Can Version 139. Za nezmenenú cenu. Viac tu 07.06.2014... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3MultiECUScan 1.7 CZ REGISTREDNová verzia programu MultiECUScan 1.4 pre vozidlá zn. Fiat, Alfa, Lancia a pár modelov Suzuki.... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 200,00 € (5 400,00 Kč)
skladom
cena 20,00 € (540,00 Kč)
skladom
cena 399,00 € (10 773,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 20,00 € (540,00 Kč)
skladom
cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom
cena 53,00 € (1 431,00 Kč)
skladom

ANKETA



Reaktivácia Airbagov

airbag

Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze

Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje aktuálne údaje z nárazového snímača a súčasne sleduje ďalšie veličiny ako sú rýchlosť vozidla, otáčky motora, poloha plynového pedálu a pod. Ak dôjde k nárazu vozidla, riadiaca jednotka okamžité reaguje. V zlomku sekundy(ms) jednotka vyšle príkazy do systému, vypne motor, zablokuje ručičku ukazovateľa rýchlosti vozidla, uloží sledovane hodnoty a vyšle pokyn na odpálenie pasívnej ochrany (vzduchové vankúše, zaseknutie bezpečnostných pásov).

Po náraze sa v jednotke airbagu uložia údaje o nehode tzv. "crash data" a jednotka sa stáva nefunkčná pre ďalšie použitie.

Výrobca, systém airbag nastavil tak, že po uložený nárazových údajov sa jednotka zablokuje a je nutne ju vymeniť za novu.

Po následnej oprave vozidla je potrebné povymieňať poškodené časti ako odpálené airbagy, predpínače pasov, snímače a k tomu je nutne vymeniť aj riadiacu jednotku za novu. Avšak riadiaca jednotka je zvyčajne najvyššia cenová položka pri výmene. Po výmene je nutne jednotku ešte správne nakódovať do systému. Čím sa komplikuje a predražuje celková oprava vozidla.

Diagnostickým nástrojom viete vymazať jednoduché chybové kódy uložené v pamäti jednotky, avšak nárazové data nie je možné vymazať ani vyresetovať.

Takéto jednotky airbagu po náraze vieme reaktivovať a vrátiť do pôvodného stavu pred nárazom. Teda jednotku netreba zamieňať za novú a odpadá potreba kódovania jednotky do systému.

Týmto ušetríte peniaze za opravu vozidla keďže cena reaktivácie predstavuje zlomok ceny novej jednotky.

Prejavy funkčného systému:

- kontrolka na prístrojovke zasvieti pri zapaľovaní a po chvíli zhasne (vlastná kontrola systému)

- v pamäti jednotky airbagu nie sú uložené žiadne chybové kódy

Prejavy blokovanej jednotky:

- signalizačná kontrolka na prístrojovke svieti, bliká alebo nezasvieti vôbec

- trvalo uložené chybové kódy v pamäti RJ ako CRASH DATA STORED, ECU ERROR, DTC 65535 a pod.

- riadiacu jednotku nie je možné načítať cez OBD (nenakódovaná jednotka v systéme)

Príčiny blokovania riadiacej jednotky airbagu:

- Nehoda, náraz vozidla

- Chyba spôsobená výkyvom napätia (napäťová špička, vonkajšie alebo vnútorné elektromagnetické vplyvy)

Špekulatívne praktiky z praxe:

-jednotku zamenia za inú z použitého vozidla (identická jednotka môže obsahovať rozdielnu softwarovú verziu a v systéme nebude pracovať korektne)

-blokovanú jednotku ponechajú a odstania len signalizáciu poruchy (bezpečnostný systém nefunkčný!!)

záujem o službu

19.04.2013

 

YmQ3MDFhY