NOVINKY

arr3Dovolenka 25.7 - 9.8.2019Od 25.7.2019 do 9.8.2019 DOVOLENKA Nutný Kontakt len prostredníctvom emailu! Objednávky budú... arr3Autocomm HQ, Delphi 2016.00 nakladné TRUCK  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI a pod.  pre nákladné vozidlá TRUCK na... arr3Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 - zamikací mechanizmus, ktroý  pri poruche nadovoli naštartovať... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2016.00 HX  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2016.00 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Diagnostika Launch iDiag Pro3Momentálne bezkonkurenčná autodiagnostika od firmy Launch x431 vrátane tabletu Galaxy... arr3VAS5054A verzia 19.1.1 CZ + CRAFTER 9/2013Fabrická diagnostika VAS5054 s posledne postupným programom VAS PC 19.01.01 v českom jazyku s... arr3VAG-ON 15.70ENDiagnostika VAG-ON 15.70EN Funkčné dlhé kódovanie LCode+AutoScan (Dokáže kódovať Octavia 3 a... arr3Zľava na flashovacie nástroje!!Akcia na flashovacie zariadenia! MPPS v12 zľava-50% MPPS v16 zľava-31% AES Universal Flasher v2... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3MPPS v16 MasterFlashovací nástroj pre chiptuning MPPS V16 Master EDC16 / 17 Viac   05.02.2015  ... arr3OP-DIAG 2012Nová verzia diagnostiky OP-DIAG ver. 2012 Viac   11.08.2014  ... arr3FORD ELM327Jednoduchá cenovo dostupná a hlavne účinná diagnostika pre vozidlá zn. FORD a čiastočne... arr3AES Universal Flasher v2 2014Momentálne najlepšie flashovacie zariadenia vo svojej kategórií! Flashovacie zariadenie MASTER... arr3Autolak meterJednoduchý ale účinný spôsob meranie hrúbky vrstvy laku karosérie vozidiel napr. kapoty, dvere,... arr3Renault Can Clip CZ 2014 NEWNová verzia 2014. Renault Can Version 139. Za nezmenenú cenu. Viac tu 07.06.2014... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3MultiECUScan 1.7 CZ REGISTREDNová verzia programu MultiECUScan 1.4 pre vozidlá zn. Fiat, Alfa, Lancia a pár modelov Suzuki.... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom
cena 320,00 € (8 640,00 Kč)
skladom
cena 89,00 € (2 403,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 20,00 € (540,00 Kč)
skladom
cena 99,00 € (2 673,00 Kč)
skladom
cena 39,00 € (1 053,00 Kč)
skladom

ANKETA


NÁVODY/POSTUPY »
Kontrola vstrekovačov pre koncern VAG group VCDS / VAS

 

Problematika vstrekovačov sa týka prevažne dielových motorov novej generácie so systémom vstrekovania „common rail“. Tento systém je najviac rozšírený a používaný vo väčšine automobiliek. Problémom je, že vstrekovače sú veľmi náchylné a vyžadujú kvalitnú naftu. Keďže na Slovensku je bežné a viacerým motoristom známe, že kvalita  nafty je u nás dosť diskutabilná, nie je na škodu prekontrolovať preventívne stav vstrekovačov pomocou diagnostiky. Čím zároveň predídete neželaným komplikáciám, ktoré môžu spôsobiť chybné vstrekovače.

 

Možné prejavy chybných vstrekovačov:

  • Nerovnomerný chod motora
  • Vibrácie
  • Zvýšená hlučnosť motora
  • Zvýšené emisie (zlé spaľovanie)

 

Postup je možný aplikovať aj pri starších systémoch vstrekovania, ktoré sú menej náchylné na kvalitu nafty, ako napríklad vstrekovací systém pomocou rotačného čerpadla. Známy ako klasické TDI vyrábaný cca do r. 2001. Ďalšia generácia vstrekovania  združenými vstrekovačmi PD (pumpy dýza). Vyrábané do cca r. 2008.

 

 

Podmienky:

  • Motor zohriaty na pracovnú teplotu 90°
  • Voľnobežné otáčky
  •  

Diagnostický kábel VAG COM (VCDS)

 

Postup:

  1. Vybrať RJ motora -01 (01-Engine)
  2. Merané hodnoty -08 (Meas. Blocks -08)
  3. Vybrať skupinu 013

 

Názorná ukážka:

 

V okienkach sú merané hodnoty vstrekovačov  od 1. valca po 4. valec. Ideálne merané hodnoty sú v okolí 0,00. Avšak takúto hodnotu nemajú ani nové vstrekovače, keďže aj vo výrobe sa počíta s výrobnou odchýlkou. Program uvádza dovolené rozmedzie -2,8 až +2,8mg. Takéto rozmedzie je ale nad rámec únosnosti, keďže hodnota s korekciou nad 1mg je už na zváženie. Pri korekcii nad 1mg je doporučené minimálne prečistiť vstrekovače nejakým aditívnym prostriedkom alebo použitím ultrazvuku, v opačnom prípade vymeniť vstrekovač za nový alebo prepasovaný.

 

Diagnostický nástroj VAS5054

 

Postup:

1. Vyberieme "Vlastní diagnostika vozidla"

2. 01-Elektronika motoru

3. Vyberieme šípou ďalšie

4. 010-Namnerene hodnoty

5. 010.02-Nacteni bloku namnerenych hodnot

6. Vyberieme hodnotu 13

 

Názorná ukážka:

 

Všeobecný poznatok

Väčšiu korekciu vstrekovačov môže nepriamo spôsobovať aj opotrebovanosť motora tj. znížené pracovné tlaky. Hlavne pri motoroch s veľkým počtom najazdených kilometrov

 

26.01.2011  AutoConnect

NDUxYTUz