NOVINKY

arr3Diagnostika THINKDIAG FULL + TABLETVianočná ponuka! THINKDIAG Diagzone V2 Pro + TABLET OFFLINE + 2-ročný update v cene Ponuka do... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2020.23  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2020.23 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 100,00 € (2 700,00 Kč)
skladom
cena 69,00 € (1 863,00 Kč)
skladom
cena 599,00 € (16 173,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom
cena 99,00 € (2 673,00 Kč)
skladom
cena 35,00 € (945,00 Kč)
skladom

ANKETA

Preferujem palivo:

Nafta 27% Benzín 26% Plyn CNG / LPG 22% Elektrika / hybrid 24%

NÁVODY/POSTUPY »
Kontrola vstrekovačov pre koncern VAG group VCDS / VAS

 

Problematika vstrekovačov sa týka prevažne dielových motorov novej generácie so systémom vstrekovania „common rail“. Tento systém je najviac rozšírený a používaný vo väčšine automobiliek. Problémom je, že vstrekovače sú veľmi náchylné a vyžadujú kvalitnú naftu. Keďže na Slovensku je bežné a viacerým motoristom známe, že kvalita  nafty je u nás dosť diskutabilná, nie je na škodu prekontrolovať preventívne stav vstrekovačov pomocou diagnostiky. Čím zároveň predídete neželaným komplikáciám, ktoré môžu spôsobiť chybné vstrekovače.

 

Možné prejavy chybných vstrekovačov:

  • Nerovnomerný chod motora
  • Vibrácie
  • Zvýšená hlučnosť motora
  • Zvýšené emisie (zlé spaľovanie)

 

Postup je možný aplikovať aj pri starších systémoch vstrekovania, ktoré sú menej náchylné na kvalitu nafty, ako napríklad vstrekovací systém pomocou rotačného čerpadla. Známy ako klasické TDI vyrábaný cca do r. 2001. Ďalšia generácia vstrekovania  združenými vstrekovačmi PD (pumpy dýza). Vyrábané do cca r. 2008.

 

 

Podmienky:

  • Motor zohriaty na pracovnú teplotu 90°
  • Voľnobežné otáčky
  •  

Diagnostický kábel VAG COM (VCDS)

 

Postup:

  1. Vybrať RJ motora -01 (01-Engine)
  2. Merané hodnoty -08 (Meas. Blocks -08)
  3. Vybrať skupinu 013

 

Názorná ukážka:

 

V okienkach sú merané hodnoty vstrekovačov  od 1. valca po 4. valec. Ideálne merané hodnoty sú v okolí 0,00. Avšak takúto hodnotu nemajú ani nové vstrekovače, keďže aj vo výrobe sa počíta s výrobnou odchýlkou. Program uvádza dovolené rozmedzie -2,8 až +2,8mg. Takéto rozmedzie je ale nad rámec únosnosti, keďže hodnota s korekciou nad 1mg je už na zváženie. Pri korekcii nad 1mg je doporučené minimálne prečistiť vstrekovače nejakým aditívnym prostriedkom alebo použitím ultrazvuku, v opačnom prípade vymeniť vstrekovač za nový alebo prepasovaný.

 

Diagnostický nástroj VAS5054

 

Postup:

1. Vyberieme "Vlastní diagnostika vozidla"

2. 01-Elektronika motoru

3. Vyberieme šípou ďalšie

4. 010-Namnerene hodnoty

5. 010.02-Nacteni bloku namnerenych hodnot

6. Vyberieme hodnotu 13

 

Názorná ukážka:

 

Všeobecný poznatok

Väčšiu korekciu vstrekovačov môže nepriamo spôsobovať aj opotrebovanosť motora tj. znížené pracovné tlaky. Hlavne pri motoroch s veľkým počtom najazdených kilometrov

 

26.01.2011  AutoConnect

OGY0ZmQ0Nj