NOVINKY

arr3Dovolenka 25.7 - 9.8.2019Od 25.7.2019 do 9.8.2019 DOVOLENKA Nutný Kontakt len prostredníctvom emailu! Objednávky budú... arr3Autocomm HQ, Delphi 2016.00 nakladné TRUCK  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI a pod.  pre nákladné vozidlá TRUCK na... arr3Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 - zamikací mechanizmus, ktroý  pri poruche nadovoli naštartovať... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2016.00 HX  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2016.00 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Diagnostika Launch iDiag Pro3Momentálne bezkonkurenčná autodiagnostika od firmy Launch x431 vrátane tabletu Galaxy... arr3VAS5054A verzia 19.1.1 CZ + CRAFTER 9/2013Fabrická diagnostika VAS5054 s posledne postupným programom VAS PC 19.01.01 v českom jazyku s... arr3VAG-ON 15.70ENDiagnostika VAG-ON 15.70EN Funkčné dlhé kódovanie LCode+AutoScan (Dokáže kódovať Octavia 3 a... arr3Zľava na flashovacie nástroje!!Akcia na flashovacie zariadenia! MPPS v12 zľava-50% MPPS v16 zľava-31% AES Universal Flasher v2... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3MPPS v16 MasterFlashovací nástroj pre chiptuning MPPS V16 Master EDC16 / 17 Viac   05.02.2015  ... arr3OP-DIAG 2012Nová verzia diagnostiky OP-DIAG ver. 2012 Viac   11.08.2014  ... arr3FORD ELM327Jednoduchá cenovo dostupná a hlavne účinná diagnostika pre vozidlá zn. FORD a čiastočne... arr3AES Universal Flasher v2 2014Momentálne najlepšie flashovacie zariadenia vo svojej kategórií! Flashovacie zariadenie MASTER... arr3Autolak meterJednoduchý ale účinný spôsob meranie hrúbky vrstvy laku karosérie vozidiel napr. kapoty, dvere,... arr3Renault Can Clip CZ 2014 NEWNová verzia 2014. Renault Can Version 139. Za nezmenenú cenu. Viac tu 07.06.2014... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3MultiECUScan 1.7 CZ REGISTREDNová verzia programu MultiECUScan 1.4 pre vozidlá zn. Fiat, Alfa, Lancia a pár modelov Suzuki.... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 69,00 € (1 863,00 Kč)
skladom
cena 79,00 € (2 133,00 Kč)
skladom
cena 49,00 € (1 323,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 39,00 € (1 053,00 Kč)
skladom
cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom
cena 99,00 € (2 673,00 Kč)
skladom

ANKETA


NÁVODY/POSTUPY »
Postup odvzdušnenia bŕzd ABS pomocou diagnostiky

 

Týmto postupom sa odvzdušňujú iba jednotky ktoré majú ASR/EDS prip. ESP !!! Klasické jednotky ABS bez uvedených systémov (ASR/EDS prip. ESP) sa odvzdušňujú iba normálne ručné, nedá sa na nich aplikovať postup s pomocou diagnostického nastroja !!! Na prevedenie operácie sú potrebne dve osoby. Pomocou diagnostiky sa odvzdušňujú iba predné brzdy !!! Zadne brzdy sa odvzdušňujú klasicky bez použitia diagnostiky.


Prvé podmienky:

  • uvoľníme ručnú brzdu
  • povypíname všetky spotrebiče v aute (autorádio, vyhrievanie sedadiel, kúrení...)
  • skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme

Postup pre diagnostiku VAG-COM(VCDS)
1, Zapneme zapaľovanie a napojíme sa pomocou diagnostiky do riadiacej jednotky bŕzd ABS.


2. Zvolíme RJ 03 - ABS brzdy

 

3, Klikneme na položku 04 - základne nastavenie

 

4, Zvolíme kanál 001 a klikneme na tlačidlo "Start"

 

5, Postupujeme podľa výzvy t.j. stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po krátkej dobe začne vrčať čerpadlo ABS a pedál začne stúpať hore resp. tlačiť proti nohe (pedál stále držíme stlačený).

 

6, program nás vyzve aby sme uvoľnili brzdový pedál, a urobíme tak. Druha osoba na odvzdušňovaci ventil (odvzdusnovak) navlečie priesvitnú hadičku (najlepšie číru), voľný koniec hadičky dáme do nejakej otvorenej nádoby napr. plastového kelimka (aby nám nevytiekla vytlačená brzdová kvapalina na zem) a uvoľní ho (odvzdušňovák). OVZDUŠŇOVÁK UVOLNÍ IBA NA JEDNEJ STRANE!!! teraz napr, na PRAVEJ (prednej)

 

7, klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/ďalší" (ktoré sa nachádza v okne na pravo hore) (odvzdušňovák je stále povolený)

 

8, program nás vyzve aby sme asi približné 10sekud počkali. Počas týchto 10s sa znovu rozbehne čerpadlo ABS. (odvzdušňovák je stále povolený)

 

9, teraz nás program vyzve aby sme 10x stlačili a uvoľnili brzdový pedál (proste 10x našliapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdušňovák je stále povolený) sleduje či počas stláčania brzdového pedála je v hadičke vidieť bublinky. (Pri poslednom desiatom šliapnutí DRZIME PEDAL STLACENY DOLU na podlahe až kým druha osoba nedotiahne odvzdušňovák). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUSNOVAK a dá nám signál že už môžeme uvoľniť brzdový pedál. UVOLNIME BRZDOVY PEDAL.

 

10, Po kroku c.9 skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme (podľa potreby) a znovu klikneme na tlačidlo "ZAP/VYP/ďalší"

 

11, znovu postupujeme podľa výzvy t.j. stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po chvíle začne vrčať čerpadlo ABS a pedál začne stúpať hore resp. tlačiť proti nohe (pedál furt držíme stlačený).

 

12, program nás vyzve aby sme uvoľnili brzdový pedál, a urobíme tak. Druha osoba na odvzdušňovaci ventil (odvzdusnovak) navlečie priesvitnú hadičku (najlepšie číru), voľný koniec hadičky dáme do nejakej otvorenej nádoby napr. plastového kelimka (aby nám nevytiekla vytlačená brzdová kvapalina na zem) a uvoľní ho (odvzdušňovák). OVZDUŠŇOVÁK UVOLNÍ IBA NA JEDNEJ STRANE !!! teraz napr, na ĽAVEJ (prednej)

 

13, klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/dalsi" (ktoré sa nachádza v okne na pravo hore) (odvzdušňovák je stále povolený)

 

14, program nás vyzve aby sme asi približné 10sekud počkali. Počas týchto 10s sa znovu rozbehne čerpadlo ABS. (odvzdušňovák je stále povolený)

15, teraz nás program vyzve aby sme 10x stlačili a uvoľnili brzdový pedál (proste 10x našliapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdušňovák je stále povolený) sleduje či počas stláčania brzdového pedála je v hadičke vidieť bublinky. (Pri poslednom desiatom šliapnutí DRZIME PEDAL STLAČENÝ DOLU na podlahe až kým druha osoba nedotiahne odvzdušňovák). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUŠŇOVÁK a dá nám signál, že už môžeme uvoľniť brzdový pedál. UVOLNÍME BRZDOVÝ PEDÁL.

 

16, Skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme (podľa potreby).


POZNAMKA: Tento proces opakujeme podľa potreby aj niekoľko kráť až kým nám neprestane isť vzduch z odvzdušňováku von (na konkrétnej strane). V priesvitnej hadičke nesmie byt vidieť žiadne bublinky ani spenenú "emulziu", iba krásnu čistú brzdovú kvapalinu. Pokiaľ tomu tak neje vrátime sa ku kroku c.10 a postup opakujeme na potrebnej strane kde je ešte stále vzduch. Pokiaľ je to už OK tak pristúpime k ďalšiemu kroku c.17.


17, Odvzdušnenie je ukončené a môžeme opustiť položku "Zakladne nastavenie" klikneme teda na tlačidlo "Zpet" ktoré sa nachádza v okne na strede dole

 

18, kliknutím na tlačidlo 06 - Ukoncenie komunikacie, korektne ukončíme spojenie s RJ 04 - ABS brzdy

 

Tým je ABS odvzdušnené. Vykonáme skúšobňu jazdu. Ak sa nám ešte stále zdá mäkký brzdový pedál celu procedúru môžeme zopakovať ešte raz.

 

zdroj: http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=8&t=65

MjY4OG