NOVINKY

arr3Navýšenie tlaku oleja 3.0TDI 2015+Navýšenie tlaku oleja 3.0TDI... arr3Nové riešenia IMMO OFF AdBlue atd.Do ponuky pridávame nové overené riešenia pre deaktiváciu imobilizerov, AdBlue systémov a iné.... arr3Dovolenka od 14.7.2023 do 28.7.2023Dovolenka od 14.7.2023 do 28.7.2023. Zásielky budú vybavené s oneskorením. V nutnom prípade využite... arr3Pripravujeme nový dizajn webstránkyPripravujeme online rezervačný systém a nový dizajn webstránky s novými funkciami :) 05.04.2023... arr3Diagnostika THINKDIAG FULL + TABLETTHINKDIAG Diagzone V2 Pro + TABLET + 2-ročný update v cene Viac Online rezervácia   28.03.2023... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2020.23  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2020.23 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

Univerzálna diagnostika pre autodielne a servisy

119

cena 499,00 € (13 473,00 Kč)
skladom
akcia

úprava RJ, mapy, immo atd.

147

cena 19,00 € (513,00 Kč)
skladom
akcia

MultiEcuScan

153

cena 35,00 € (945,00 Kč)
skladom
akcia
top produkt

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

ANKETA

uprednostňujem rezervácie cez

telefón 31% e-mail 24% Viber / Whatsapp 24% online rezervačný systém 21%

»
Postup odvzdušnenia bŕzd ABS pomocou diagnostiky

 

Týmto postupom sa odvzdušňujú iba jednotky ktoré majú ASR/EDS prip. ESP !!! Klasické jednotky ABS bez uvedených systémov (ASR/EDS prip. ESP) sa odvzdušňujú iba normálne ručné, nedá sa na nich aplikovať postup s pomocou diagnostického nastroja !!! Na prevedenie operácie sú potrebne dve osoby. Pomocou diagnostiky sa odvzdušňujú iba predné brzdy !!! Zadne brzdy sa odvzdušňujú klasicky bez použitia diagnostiky.


Prvé podmienky:

  • uvoľníme ručnú brzdu
  • povypíname všetky spotrebiče v aute (autorádio, vyhrievanie sedadiel, kúrení...)
  • skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme

Postup pre diagnostiku VAG-COM(VCDS)
1, Zapneme zapaľovanie a napojíme sa pomocou diagnostiky do riadiacej jednotky bŕzd ABS.


2. Zvolíme RJ 03 - ABS brzdy

 

3, Klikneme na položku 04 - základne nastavenie

 

4, Zvolíme kanál 001 a klikneme na tlačidlo "Start"

 

5, Postupujeme podľa výzvy t.j. stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po krátkej dobe začne vrčať čerpadlo ABS a pedál začne stúpať hore resp. tlačiť proti nohe (pedál stále držíme stlačený).

 

6, program nás vyzve aby sme uvoľnili brzdový pedál, a urobíme tak. Druha osoba na odvzdušňovaci ventil (odvzdusnovak) navlečie priesvitnú hadičku (najlepšie číru), voľný koniec hadičky dáme do nejakej otvorenej nádoby napr. plastového kelimka (aby nám nevytiekla vytlačená brzdová kvapalina na zem) a uvoľní ho (odvzdušňovák). OVZDUŠŇOVÁK UVOLNÍ IBA NA JEDNEJ STRANE!!! teraz napr, na PRAVEJ (prednej)

 

7, klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/ďalší" (ktoré sa nachádza v okne na pravo hore) (odvzdušňovák je stále povolený)

 

8, program nás vyzve aby sme asi približné 10sekud počkali. Počas týchto 10s sa znovu rozbehne čerpadlo ABS. (odvzdušňovák je stále povolený)

 

9, teraz nás program vyzve aby sme 10x stlačili a uvoľnili brzdový pedál (proste 10x našliapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdušňovák je stále povolený) sleduje či počas stláčania brzdového pedála je v hadičke vidieť bublinky. (Pri poslednom desiatom šliapnutí DRZIME PEDAL STLACENY DOLU na podlahe až kým druha osoba nedotiahne odvzdušňovák). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUSNOVAK a dá nám signál že už môžeme uvoľniť brzdový pedál. UVOLNIME BRZDOVY PEDAL.

 

10, Po kroku c.9 skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme (podľa potreby) a znovu klikneme na tlačidlo "ZAP/VYP/ďalší"

 

11, znovu postupujeme podľa výzvy t.j. stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po chvíle začne vrčať čerpadlo ABS a pedál začne stúpať hore resp. tlačiť proti nohe (pedál furt držíme stlačený).

 

12, program nás vyzve aby sme uvoľnili brzdový pedál, a urobíme tak. Druha osoba na odvzdušňovaci ventil (odvzdusnovak) navlečie priesvitnú hadičku (najlepšie číru), voľný koniec hadičky dáme do nejakej otvorenej nádoby napr. plastového kelimka (aby nám nevytiekla vytlačená brzdová kvapalina na zem) a uvoľní ho (odvzdušňovák). OVZDUŠŇOVÁK UVOLNÍ IBA NA JEDNEJ STRANE !!! teraz napr, na ĽAVEJ (prednej)

 

13, klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/dalsi" (ktoré sa nachádza v okne na pravo hore) (odvzdušňovák je stále povolený)

 

14, program nás vyzve aby sme asi približné 10sekud počkali. Počas týchto 10s sa znovu rozbehne čerpadlo ABS. (odvzdušňovák je stále povolený)

15, teraz nás program vyzve aby sme 10x stlačili a uvoľnili brzdový pedál (proste 10x našliapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdušňovák je stále povolený) sleduje či počas stláčania brzdového pedála je v hadičke vidieť bublinky. (Pri poslednom desiatom šliapnutí DRZIME PEDAL STLAČENÝ DOLU na podlahe až kým druha osoba nedotiahne odvzdušňovák). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUŠŇOVÁK a dá nám signál, že už môžeme uvoľniť brzdový pedál. UVOLNÍME BRZDOVÝ PEDÁL.

 

16, Skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplníme (podľa potreby).


POZNAMKA: Tento proces opakujeme podľa potreby aj niekoľko kráť až kým nám neprestane isť vzduch z odvzdušňováku von (na konkrétnej strane). V priesvitnej hadičke nesmie byt vidieť žiadne bublinky ani spenenú "emulziu", iba krásnu čistú brzdovú kvapalinu. Pokiaľ tomu tak neje vrátime sa ku kroku c.10 a postup opakujeme na potrebnej strane kde je ešte stále vzduch. Pokiaľ je to už OK tak pristúpime k ďalšiemu kroku c.17.


17, Odvzdušnenie je ukončené a môžeme opustiť položku "Zakladne nastavenie" klikneme teda na tlačidlo "Zpet" ktoré sa nachádza v okne na strede dole

 

18, kliknutím na tlačidlo 06 - Ukoncenie komunikacie, korektne ukončíme spojenie s RJ 04 - ABS brzdy

 

Tým je ABS odvzdušnené. Vykonáme skúšobňu jazdu. Ak sa nám ešte stále zdá mäkký brzdový pedál celu procedúru môžeme zopakovať ešte raz.

 

zdroj: http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=8&t=65

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NWFlMj