NOVINKY

arr3Dovolenka 25.7 - 9.8.2019Od 25.7.2019 do 9.8.2019 DOVOLENKA Nutný Kontakt len prostredníctvom emailu! Objednávky budú... arr3Autocomm HQ, Delphi 2016.00 nakladné TRUCK  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI a pod.  pre nákladné vozidlá TRUCK na... arr3Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 - zamikací mechanizmus, ktroý  pri poruche nadovoli naštartovať... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2016.00 HX  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2016.00 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Diagnostika Launch iDiag Pro3Momentálne bezkonkurenčná autodiagnostika od firmy Launch x431 vrátane tabletu Galaxy... arr3VAS5054A verzia 19.1.1 CZ + CRAFTER 9/2013Fabrická diagnostika VAS5054 s posledne postupným programom VAS PC 19.01.01 v českom jazyku s... arr3VAG-ON 15.70ENDiagnostika VAG-ON 15.70EN Funkčné dlhé kódovanie LCode+AutoScan (Dokáže kódovať Octavia 3 a... arr3Zľava na flashovacie nástroje!!Akcia na flashovacie zariadenia! MPPS v12 zľava-50% MPPS v16 zľava-31% AES Universal Flasher v2... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3MPPS v16 MasterFlashovací nástroj pre chiptuning MPPS V16 Master EDC16 / 17 Viac   05.02.2015  ... arr3OP-DIAG 2012Nová verzia diagnostiky OP-DIAG ver. 2012 Viac   11.08.2014  ... arr3FORD ELM327Jednoduchá cenovo dostupná a hlavne účinná diagnostika pre vozidlá zn. FORD a čiastočne... arr3AES Universal Flasher v2 2014Momentálne najlepšie flashovacie zariadenia vo svojej kategórií! Flashovacie zariadenie MASTER... arr3Autolak meterJednoduchý ale účinný spôsob meranie hrúbky vrstvy laku karosérie vozidiel napr. kapoty, dvere,... arr3Renault Can Clip CZ 2014 NEWNová verzia 2014. Renault Can Version 139. Za nezmenenú cenu. Viac tu 07.06.2014... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3MultiECUScan 1.7 CZ REGISTREDNová verzia programu MultiECUScan 1.4 pre vozidlá zn. Fiat, Alfa, Lancia a pár modelov Suzuki.... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 399,00 € (10 773,00 Kč)
skladom
cena 69,00 € (1 863,00 Kč)
skladom
cena 19,00 € (513,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 53,00 € (1 431,00 Kč)
skladom
cena 35,00 € (945,00 Kč)
skladom
cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom

ANKETA


Obchodné podmienky » Záruka, reklamácie a servis
Záruka, reklamácie a servis

Záruka, reklamácie a servis

a) Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

b) Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.

c) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

d) Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne záručným listom a stručným popisom závady.

e) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

f) Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou, prípadne ak sa jedná o nadrozmerný tovar kuriérskou službou, na našu adresu kancelárie, pokiaľ predávajúci neurčí inak.

Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:

- Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.

- Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).

- V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.

Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Postup reklamácie:

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Pošlite e-mail na našu adresu, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, katalógové číslo, číslo faktúry a popis závady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.

3) Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

Vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.

Tovar odosielajte ako listovú zásielku alebo balík, nie na dobierku. Dobierka je neakceptovaná v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru!!

Záverečné ustanovenia

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.

V prípade akýchkoľvek informácií, nás kontaktujte.

YjVlM2EyMz