NOVINKY

arr3Dovolenka 25.7 - 9.8.2019Od 25.7.2019 do 9.8.2019 DOVOLENKA Nutný Kontakt len prostredníctvom emailu! Objednávky budú... arr3Autocomm HQ, Delphi 2016.00 nakladné TRUCK  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI a pod.  pre nákladné vozidlá TRUCK na... arr3Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 Nové moduly J518 Audi A6 / Q7 - zamikací mechanizmus, ktroý  pri poruche nadovoli naštartovať... arr3Autocomm HQ, VCI najnovšia verzia 2016.00 HX  Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI  CARS  na verziu 2016.00 Všetky predávané... arr3Aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS VW groupAko aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda /... arr3Diagnostika Launch iDiag Pro3Momentálne bezkonkurenčná autodiagnostika od firmy Launch x431 vrátane tabletu Galaxy... arr3VAS5054A verzia 19.1.1 CZ + CRAFTER 9/2013Fabrická diagnostika VAS5054 s posledne postupným programom VAS PC 19.01.01 v českom jazyku s... arr3VAG-ON 15.70ENDiagnostika VAG-ON 15.70EN Funkčné dlhé kódovanie LCode+AutoScan (Dokáže kódovať Octavia 3 a... arr3Zľava na flashovacie nástroje!!Akcia na flashovacie zariadenia! MPPS v12 zľava-50% MPPS v16 zľava-31% AES Universal Flasher v2... arr3Chiptuning mod do 120minútProfesionálne úpravy máp motora podľa požiadaviek. Viac   05.02.2015  ... arr3MPPS v16 MasterFlashovací nástroj pre chiptuning MPPS V16 Master EDC16 / 17 Viac   05.02.2015  ... arr3OP-DIAG 2012Nová verzia diagnostiky OP-DIAG ver. 2012 Viac   11.08.2014  ... arr3FORD ELM327Jednoduchá cenovo dostupná a hlavne účinná diagnostika pre vozidlá zn. FORD a čiastočne... arr3AES Universal Flasher v2 2014Momentálne najlepšie flashovacie zariadenia vo svojej kategórií! Flashovacie zariadenie MASTER... arr3Autolak meterJednoduchý ale účinný spôsob meranie hrúbky vrstvy laku karosérie vozidiel napr. kapoty, dvere,... arr3Renault Can Clip CZ 2014 NEWNová verzia 2014. Renault Can Version 139. Za nezmenenú cenu. Viac tu 07.06.2014... arr3Inštalácia SW cez internetInštalácia cez vzdialenú pracovnú plochu. viac tu... arr3Prečo nieje chiptuning ako chiptuning?Pojem chiptuning ako synonymum zvyšovania výkonu vozidla je v skutočnosti programová úprava... arr3MultiECUScan 1.7 CZ REGISTREDNová verzia programu MultiECUScan 1.4 pre vozidlá zn. Fiat, Alfa, Lancia a pár modelov Suzuki.... arr3BMW INPA K+DCAN SW 2010Nová verzia programu INPA s podporou do r. 2010 a menu v SK. BMW INPA K+DCAN SW 2010 15.06.2013... arr3Reaktivácia Airbagov Reaktivácia jednotiek airbagu po náraze Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje...

TOVAR V AKCII

cena 320,00 € (8 640,00 Kč)
skladom
cena 53,00 € (1 431,00 Kč)
skladom
cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom

KONTAKTY

AutoConnect
036 01 Martin
tel: +421 949 193 371
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 30,00 € (810,00 Kč)
skladom
cena 35,00 € (945,00 Kč)
skladom
cena 53,00 € (1 431,00 Kč)
skladom

ANKETA


NÁVODY/POSTUPY »
Spustiť regeneráciu DPF

1.4l/1.9l/2.0l R4 a R5 2,5 l PD / PPD-TDI

Podmienky regenerácie:

  • Zapaľovanie ON
  • Motor ON (voľnobeh)
  • Teplota chladiacej kvapaliny vyššia ako 50 ° C (pozri MVB 002.4)
  • Filter pevných častíc zaťažený pod požadované hodnoty (pozri MVB 075,3,   VAG-COM by mal poskytnúť požadované hodnoty)

*Pokiaľ je filter pevných častíc zaťažený  nad požadované hodnoty je potrebné ho vymeniť, inak môže vyhorieť vozidlo počas regenerácie.

  • Zapnúť spotrebiče (svetlá, vyhrievanie sedadiel, predné / zadné vyhrievanie skiel, klimatizáciu)


Podmienky (Počas jazdy):

  • Rýchlosť vozidla medzi 30-60 km/h
  • Otáčky motora medzi 1500-2500 RPM (4. alebo 5. rýchlostný stupeň, automaticky v prevodovke Tiptronic)
  • Dĺžka cyklu cca. 15-20 minút
  • Teploty spalín pred turbom nad 700 ° C


Jazda autom na základe vyššie uvedených podmienok trvá pokým filter pevných častíc znižuje svoje zaťaženie (blízko ku 0%). V prípade, že regenerácia zlyhá,  môže byť problém v podmienkach počas jazdy alebo v motorovej časti.

 

SK                                                            EN

[Vybrať]                                                                   [Select]
[01 - Motor]                                                             [01-Engine]

[Kódovanie-II - 11]                                                [Coding-II – 11]

* Povolenie Regenerácia zadaním 21295.               * Enable Regeneration by Entering 21295.

[Vykonaj]                                                                  [Do It!]

[Merané bloky - 08]                                                [MEAS. Bloky - 08]
Vyberte obe skupiny naraz 070 a 075.

[Spusti]                                                                     [Go!]
MVB 070,1: Regenerácia Status (xxxxxxx1 = normálny regeneráciu aktívny, xxxxxx1x = nútená regenerácia aktívna)
MVB 070,3: Regenerácia čítač / časovač                   Regeneration Counter/Timer
MVB 075,1: teploty spalín pred turbom                     Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075,2: teploty spalín pred filterom pevných častíc     Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075,3: filter pevných častíc zaťaženie                Particle Filter Load
MVB 075,4: teplota spalín za filter pevných častíc                    Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

Teraz začni jazdiaci cyklus a sleduj merané bloky (potrebná dalšia osoba).

[Dokončené, vrátiť sa späť] [Done, Go Back]
[Zatvoriť Controller, vrátiť späť - 06] [Close Controller, Go Back - 06]


2,0 l TDI CR-R4

U novších CR-TDI motorov sú k dispozícii 2 rôzne typy regenerácie, dostupné od závislosti na aktuálnom množstve sadzí / zaťažení. Ak  počítaná alebo nameraná hodnota množstva sadzí je nad 30 g, ale nižšie ako 40 g môžete začať regeneráciu v stojacom režime vozidla (pridávaním voľnobežných otáčok), nútená regenerácia počas jazdy je tiež možné. Ako náhle sú hodnoty nad 40 g (ale pod max 45 g), regenerácia v stoji vozidla už nie je k dispozícii a regeneráciu počas jazdy je jediný spôsob.


Regenerácia v stoji / nečinnosť

Podmienky regenerácie

  • Zapaľovanie ON
  • Motor ON (voľnobeh)
  • Palivová nádrž aspoň ? paliva
  • Prevodovka na neutrál / Park
  • Parkovacia brzda zatiahnutá
  • Chladiaca teplote nad 70 ° C (pozri MVB 002.4)
  • Filter pevných častíc zaťažený pod požadované hodnoty (pozri MVB 075,3, VAG-COM by mal poskytnúť požadované hodnoty)

*Pokiaľ je filter pevných častíc zaťažený  nad požadované hodnoty je potrebné ho vymeniť, inak môže vyhorieť vozidlo počas regenerácie.

  • Zapnúť spotrebiče (svetlá, vyhrievanie sedadiel, predné / zadné vyhrievanie skiel, klimatizáciu)
  • Kapota motora zatvorená


[Vybrať]                                                                   [Select]
[01 - Motor]                                                             [01-Engine]

[Security Access - 16]

* Zadajte kód z obrázku vo VCDS a dať  povoliť stojacu adaptáciu „Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Standing)“

[Vykonaj]                                                                 [Do It!]

[Základné nastavenie - 04]                                  [Basic Settings - 04]

* Vyberte blok pre regeneráciu v stoji                    Regeneration while Standing

[Spusti]                                                                    [Go!]

* Podľa pokynov na obrazovke

[Dokončené, vrátiť sa späť] [Done, Go Back]

[Merané bloky - 08]                                                [MEAS. Bloky - 08]
Vyberte bloky 099 a 108 súčasne.
[Spusti]                                                                      [Go!]

MVB 099,2: teploty spalín pred turbom                     Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 099,3: teploty spalín pred filtrom pevných častíc Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 099,4: teploty spalín za filtrom pevných častíc  Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

MVB 108,2: filter pevných častíc sadzí Hmotnosť (vypočítané) Particle Filter Soot Mass (calculated)
MVB 108,3: filter pevných častíc sadzí Hmotnosť (merané) Particle Filter Soot Mass (measured)

Teraz nechať vozidlo bežať a zvyšovať voľnobežné otáčky pokým zaťaženie filtra pevných častíc je čo najnižšie (blízko ku  0%).

[Dokončené, vrátiť sa späť] [Done, Go Back]
[Zatvoriť Controller, vrátiť späť - 06] [Close Controller, Go Back - 06]

Regenerácia počas jazdy

Podmienky regenerácie:

  • Zapaľovanie ON
  • Motor ON (voľnobeh)
  • Chladiaca teplote nad 70 ° C (pozri MVB 002.4)
  • Filter pevných častíc zaťažený pod požadované hodnoty (pozri MVB 075,3, VAG-COM by mal poskytnúť požadované hodnoty)

*Pokiaľ je filter pevných častíc zaťažený  nad požadované hodnoty je potrebné ho vymeniť, inak môže vyhorieť vozidlo počas regenerácie.

  • Zapnúť spotrebiče (svetlá, vyhrievanie sedadiel, predné / zadné vyhrievanie skiel, klimatizáciu)        
  • Kapota motora zatvorená


Podmienky (Počas jazdy):

  • Rýchlosti vozidla nad 60 km/h
  • Otáčky motora medzi 2000-2500 RPM (4. alebo 5. rýchlostný stupeň, automaticky v prevodovke Tiptronic)
  • Dĺžka cyklu cca. 10-15 minút
  • Teploty spalín pred turbom nad 170 ° C (MVB 099.2)
  • Teploty spalín pred filtrom pevných častíc nad 150 ° C (MVB 099,3)
  • Teploty spalín za filtrom pevných častíc nad 150 ° C (MVB 099,4)


Jazda autom na základe vyššie uvedených podmienok trvá pokým filter pevných častíc znižuje svoje zaťaženie (blízko ku 0%). V prípade, že regenerácia zlyhá,  môže byť problém v podmienkach počas jazdy alebo v motorovej časti.


[Vybrať]                                                                  [Select]
[01 - Motor]                                                            [01-Engine]

[Security Access - 16]

* Zadajte kód z obrázku vo VCDS a dať  povoliť adaptáciu počas jazdy „Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Driving)“

[Vykonaj]                                                                 [Do It!]

[Úprava - 10] [Adaptation - 10]

* Vyberte kanál pre Regeneráciu počas jazdy „Regeneration while Driving“

[Čítať] [Read]

* Vstup / uložiť 1 ako novú hodnotu.

[Uložiť] [Save]
[Dokončené, vrátiť sa späť] [Done, Go Back]

[Merané bloky - 08]                                                [MEAS. Bloky - 08]
Vyberte bloky 099 a 108 súčasne.
[Spusti]                                                                      [Go!]

MVB 099,2: teploty spalín pred turbom
MVB 099,3: teploty spalín pred filtrom pevných častíc
MVB 099,4: teploty spalín za filtrom pevných častíc

MVB 108,2: filter pevných častíc sadzí Hmotnosť (vypočítané)
MVB 108,3: filter pevných častíc sadzí Hmotnosť (merané)

Teraz spustite jazdného cyklu, a udržiavať pri meraní bloky (2. požadované osoba).

[Dokončené, vrátiť sa späť] [Done, Go Back]
[Zatvoriť Controller, vrátiť späť - 06] [Close Controller, Go Back - 06]

 

3.0l V6 TDI (BKS/BMK/BUN)

 

Coding-II

  • 10016 = Particle Filter Emergency Regeneration

 

Adaptation

Basic Setting

Special Functions

Injector Quantity Adjustment (IMA) and Injector Voltage Adjustment (ISA)

These values represent the behavior of an injection valve (Piezo Injector). Caused by manufacturing tolerances the injectors have a unique behavior and get divided into separate classes. In combination with the automatically determined learning values of the engine control module the pre- and post-injections are being calculated individually for each valve. The behavior of an injection valve is also mileage dependent, so a valve with e.g. 10000 km has a different behavior then one with 70000 km. The control module determines these automatically while driving so the learning values change against the mileage. When altering one of the following values the learning values are being reset because the ECU thinks you are adjusting a new valve.

The IMA-ISA values need to be adapted when:

  • One or more injection valves have been replaced. Make sure not to adjust the valves which have not been changed!
  • The engine control module has been replaced.
  • Do NOT adapt these values when you did not replace one of the above parts, also not for training or demonstration purposes.

The adjustment code can be found on the injector itself, it is a 7-digit value and does only use the following chars: 1,2,3,4,5,6,7,8,A,B,C,D,E,F,G,H,K,L,M,N,O,P,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z. A value of AAAAAAA is also not valid.

Prerequisites:

  • Ignition ON
  • Engine OFF

[Select]
[01 - Engine]

[Adaptation - 10]
Channel 071: IMA-ISA Value for Cylinder 1
Channel 072: IMA-ISA Value for Cylinder 2
Channel 073: IMA-ISA Value for Cylinder 3
Channel 074: IMA-ISA Value for Cylinder 4
Channel 075: IMA-ISA Value for Cylinder 5
Channel 076: IMA-ISA Value for Cylinder 6
[Test]
[Save]
[Done, Go Back]

  • Switch Ignition OFF, wait 10 seconds and switch Ignition ON again. The values should be saved now, please verify them by double checking the adaptation values.

Particle Filter Emergency Regeneration

Prerequisites:

  • Ignition ON
  • Engine ON (Idle)
  • Oil Temperature above 70 °C (see MVB 007.2)
  • Particle Filter Load below 68g (see MVB 104.3)
    • If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
  • Engine Hood CLOSED
  • Parking Brake ENGAGED
  • Transmission in (P)ARK
  • Temperatures at the Exhaust System may rise up to 300 °C!!!
  • No Fault Codes Stored
  • Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

The Regeneration may take up to 40 minutes, the engine speed automatically increases to about 1500 RPM.

[Select]
[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

  • Start Regeneration by Entering 10016.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]
Select all 3 Groups at once 100, 101 and 102
[Go!]
MVB 100.1: Engine Speed
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
MVB 102.2: Temperature before Particle Filter
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

zdroj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

N2VkMz