Úvod »EGR | DPF | AdBlue » Vypnutie klapiek 2.0TDI 2.7TDI 3.0TDI
Ponúkame elektronické vypnutie / deaktiváciu vírivých klapiek v sani pre vozidla AUDI / VW / Škoda / Seat s motorom 2.7TDI, 3.0TDI, Mercedes 3l CDI, JEEP 3.0CRD, Opel.
Ide o rozšírený problém vírivých klapiek v sani. Kde po určitom opotrebovaní nefunguje kontrola koncových polôh. Pripadne sú pridreté.
Daná chyba neobmedzuje funkčnosť! Avšak v systéme je trvalá chyba, ktorá sa zobrazuje na prístrojovom panely.
Chybové kódy týkajúce sa problému:
004120 – Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 – 001 – Upper (lover) Limit Exceeded
P2015 - Intake manifold air control actuator position sensor/switch, bank 1 - range/performance problem
P2020 - Intake manifold air control actuator position sensor/switch, bank 2 - range/performance problem
012597 – Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 – 001 – Upper (lover) Limit Exceeded
P2008 – Intake Manifold Runner Control (Bank1)
P2011 – Intake Manifold Runner Control (Bank2)
P1270 - pre Jeep
DTC P2004 - Intake Manifold Runner Control Stuck Open Bank 1
DTC P2006 - Intake Manifold Runner Control Stuck Closed Bank 1
DTC P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open Bank 1
DTC P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open Bank 1
DTC P2009 - Intake Manifold Runner Control Circuit Low Bank 1
DTC P200A
DTC P2010 - Intake Manifold Runner Control Circuit High Bank 1
DTC P2015 - Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance Bank 1
DTC P2016 - Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Low Bank 1
DTC P2016 - Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Low Bank 1
DTC P2017 - Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit High Bank 1
Ponúkame službu vypnutia elektronickej kontroly. Preflashovanim riadiacej jednotky motora cez OBD konektor (aj EDC17) na počkanie,čím ušetríte na výmene predraženého systému, ktorý nerieši v podstate problém.
#viriveklapky #klapkyvsani #P2015 #P2004 #P2006 #P2010
NAJPREDÁVANEJŠÍ